صفر تا صد خرید ارز دیجیتال Options

Wiki Article

۴. گذرواژه حساب بایننس و کد گوگل اتنتیکیتور را وارد کنید.

الآن برای کار کردن با هیچ بخشی مشکلی ندارم فقط نگرانیم اینه که اکانت نیاز به وریفای بیشتر داره یا نه؟

بیشتر بخوانید: عوامل موثر بر قیمت بیت کوین و نحوه قیمت گذاری آن

صرافی بایننس را می‌توان یکی از امن‌ترین صرافی‌های حال حاضر دنیا دانست. این صرافی تاکنون یک بار هک شده است که البته بعد از هک پول تمام مشتریان خود را پرداخت کرده است.

هدف تمام کسانی که وارد بازارهای مالی مثل بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند، فارغ از نوع فعالیت‌شان، کسب سود از بازار است. برای اینکه بتوانید به صورت مستمر در بازار ارزهای دیجیتال به سود برسید باید اطلاعات خود را بالا برده و دانش لازم را در این زمینه کسب کنید، در غیر اینصورت نمی‌توانید امیدوار باشید که در تمام روزهای بازار به سودهای خوبی برسید.

برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در کارگزاری های خارجی نیازی به انجام فرایند احراز هویت نمی باشد و تنها با فیلم آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال ثبت نام در آن ها امکان خرید و فروش بیت کوین فراهم می شود .

بدین ترتیب با کمترین اقدامات، از همین لحظه می‌توانید اولین معامله خود را شروع کنید.

کیف پول‌های آنلاین به دلیل آنکه بر روی فضای ابری اجرا می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که بر روی هر سیستمی و از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید.

پس از این کار می توانند با استفاده از معاملات جفت ارز موجود در این بازار به خرید و فروش بیت کوین و تبدیل آن به پول نقد ( دلار ، ریال و .. ) و یا تبدیل به یک ارز دیجیتال دیگر کنند .

روش دیگری که برای خرید بیت کوین و یا فروش آن وجود دارد و آن هم از طریق افراد حقیقی به صورت مستقیم می باشد .

و درواقع کاغذ پرینت گرفته شده به عنوان کیف پول شما عمل می‌کند. از آنجایی که نگه‌داری کاغذ چندان ساده نیست، استفاده از این نوع کیف پول خیلی توصیه نمی‌شود.

واردکردن شماره موبایل برای ارسال کد تأیید پیامکی در هر بار ورود

۱۰ سوءتفاهم درباره سرمایه‌گذاری و ترید در بازار ارزهای دیجیتال

همچنین با استفاده از بازار های مالی مانند فارکس و معاملات جفت ارز نیز می توانند به خرید و یا فروش این رمز ارز بپردازند .

Report this wiki page